Η μουσικη που γουσταρω!!!

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009

Μαλωσα!!

Σαν ανθρωπος κι εγω εκανα το λαθος να φανω εγωιστης,εγωκεντρικος και αλαζονας σε εναν φιλο που ο χαρακτηρας του δεν τα σηκωνει αυτα! Δουλευαμε ενα κοινο project και αυτος ειχα βοηθησει τα μεγιστα ενω εγω λιγοτερο. Σημερα λοιπον εκανα το λαθος να αναφερομαι σε αυτο με α ενικο (εγω,εγω,εγω). Χωρις να το εχω καταλαβει αυτο πειραξει πολυ τον φιλο μου! Μετα το τελος μου ειπε να το αλλαξω το α ενικο , σε α πληθυντικο.Ομως το σχολειο ειχε τελειωσει, εγω επρεπε να κατσω κι αλλο, αυτος εφυγε και ηταν απο τις λιγες φορες που δεν φυγαμε μαζι ωστε να λυθει η παρεξηγηση με μια συγνωμη. Αυτο το project το πουλουσαμε 4 Ευρω.Για να μην τα πολυλογω με ειχε προειδοποιησει να χρησιμοποιω α πληθυντικο!Εγω του ειπα οτι θα ηταν καλυτερα να χρησιμοποιει α ενικο ο κεθενας μας οταν αναφερεται σε αυτο γιατι οταν χρησιμοποιεις α πληθυντικο ολοι σε ρωταν ποιος ειναι ο αλλος και ειδικα αμα δεν τον ξερουν γινετε ενα ψιλομπερδεμα! Ομως ειμασταν μεσα στην ταξη που μας ξερουν και τους 2 φυσικα αλλα εγω χρησιμοποιουσα επανηλημενα α ενικο.Ισως το εκανα για ποζερια, δηλαδη να δειξω οτι ειμαι ο wow, ειτε αφθορμητα(ακομα χειροτερα). ο Τελικα ο φιλος μου νομιζε πως τον πουλησα λογω των χρηματων και μου τα εχωσε κανονικα! Δικαιολογημενα αλλα χωρις να με αφησει να απολογηθω! Δεν με πειραξε τοσο που μου τα εχωσα γι αυτο το θεμα αλλα που μου ειπε οτι καταλαβε ποιος πραγματικα ειμαι! Μαζι του προσπαθω να ειμαι οσο πιο ειλικρινης γινεται αλλα επειδη η συγχρονη κοινωνια εχει χασει την ανθρωπια της με βλεπει καπως διστακτικα! Παραδειγμα του ελεγα ποσο πολυ εχει βοηθησει για να γινει αυτο το project και σημερα μου τα εχωνε οτι επειδη ηθελα να βγαλω λεφτα με δικο του ιδρωτα!! Εγω το ειπα μεσα απο την καρδια μου! Με κατηγορησε πολυ για το χρημα. Οτι και καλα θελω να πλουτισω με αυτο. Και του απανταω οτι δεν ειμαι τοσο αφελης να νομιζω οτι τα 4 ευρω θα με κανουν πλουσιο! Οπως και ο ιδιος ξερει υπαρχουν πολυ καλυτερα project για το ιδιο θεμα και το δικο μας υπολοιπεται παρα πολυ σε εμφανιση! Δεν προκειται να το αγορασουν πανω απο 2 ατομα! Τελος παντων, ο χρονος θα δειξει. Παντως το γυαλι εχει ραγισει και πλεον και να καταφερω να τον πεισω για το λαθος μου, δεν θα ειναι οπως πριν.Θα με υποπτευεται για ολα! Ξερω οτι ειναι σχεδον απιθανο να διαβασει αυτο το αρθρο αλλα αν τυχει και ποτε και το διαβασει θελω να του ζητησω πραγματικα:
ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΓΓΕΛΕ!!!
ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΕΠΙΤΕΙΔΕΣ ΟΥΤΕ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΜΕΙΩΣΩ!
Η μοιρα τα εχει φερει ετσι που πρεπει να με ανεχτει, θα ειμαστε στο ιδιο δωματιο στην 3ημερη :P

Τι να κανω για να επανορθωσω??

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα δικά σας σχόλια!