Η μουσικη που γουσταρω!!!

Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Ελπιδα και ανειπωτη χαρα!!

Σημερα συνεβησαν πολλα στο σχολειο! Αρκετα ασχημα και πολλα καλα! Αυτη την στιγμη το μονο που θελω ειναι να σκεφτομαι τα καλα. Ενα απο αυτα ηταν η απολυτη ικανοποιηση για μενα οταν ειδα το ονομα μου. Για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη, ειχα ποσταρει καποτε εναν καυγα που ειχε με εναν καλο μου φιλο για κατι που ημουν αποκλειστικα υπευθυνος,αθελα μου, εγω. Ειχε σχεση με την εγωιστικη συμπεριφορα μου απεναντι του.Ειχαμε προγραμματισει μια αριθμομηχανη αλλα εγω αναφερομουν σε αυτη με το "εγω εκανα" αντι για το "εμεις".Πραγματικα δεν το εκανα επειδη ηθελα να μειωσω τον συνεργατη μου αλλα αυθορμητα. Μετα απο αυτον τον καυγα για αυτον το λογο σταματησα να δουλευω το project αυτο. Οι σχεση μας ηταν απομακρυ και γενικα δεν ειχαμε επαφη. Με διεγραψε απο τις επαφες στο MSN του και μιλουσε ελαχιστα. Τις 2 τελευταιες μερες τα πραγματα ειχαν φτιαξει καπως. Αυτο το project θα το παρουσιαζαμε στο σχολειο, ηταν μια διαθεματικη εργασια. Εφτασε η μερα να το παμε για ελεγχο και παρουσιαση. Εγω ειχα διαγραψει το προγραμμα οχι απο εγωισμο αλλα επειδη αυτο εκρινα σωστο μιας και ο συνεργατης μου ειχε δουλεψει πιο πολυ. Δεν μου ειχε αναφερει τιποτα για την εξελιξη του προγραμματος και νομιζω οτι μου ειπε οτι σταματαει και αυτος. Για να μην τα πολυλογω, ο συνεργατης μου συνεχισε, προσθεσε δεκαδες νεες δυνατοτητες, περισσοτερες απο οσες ειχαμε κανει μαζι, και τελειοποιησε το προγραμμα. Δηλαδη αυτος εκανε το 90% του προγραμματος και εγω το 10%. Ξαφνικα τρεχω το προγραμμα και βλεπω πανω-πανω να γραφει: Created by Swatn1(το παιδι αυτο) and Stefan0s(εγω δηλαδη)! Δεν μπορω να σας περιγραψω πως ενιωσα την στιγμη εκεινη!! Τα εχασα!! Ηταν μαγικο!! Δεν ειχα προσφερει παρα μονο ελαχιστα, ειχα περιφανευτει για το δημιουργημα <<μου>> και ομως εγραφε το ονομα μου!! Μεσα απο αυτη την κινηση μου απεδειξε ποσο καλος ανθρωπος ειναι και πραγματικα τον υπερευχαριστω!!

Μακαρι ολοι οι ανθρωποι να ηταν σαν κι αυτον και να ειχαν την καλοσυνη του. Αυτο το γεγονος με γεμιζει ελπιδα οτι οι ανθρωποι ειναι καλοι και η κοινωνια μας μπορει να αποκτησει τη χαμενη της ανθρωπια αρκει να παραμερισουμε τις εμπαθειες.
Για να ειμαι ειλικρινης αν ημουν στη θεση του δεν ξερω αν θα ειχα την μεγαλοψυχια,γιατι περι μεγαλοψυχιας προκειται, να βαλω και το δικο του ονομα!

1 σχόλιο:

  1. Το αυθόρμητα είναι μια ωραία δικαιολογία θα έλεγα.
    Δεν υπάρχει αυθόρμητα. Εκτός αν η γλώσσα σου πετάγεται προτού προλάβεις να σκεφτείς.Εγώ πιστεύω πως επειδή φέρθηκες εγωϊστικά αυτό είναι σημείο του εαυτού σου.Δεν νομίζω να άφηνες το project έτσι απλά. Ίσως να μην μπορούσες να το καταφέρεις μόνος σου.
    Αυτό το παιδί τι κάνει τώρα? Σε έχει στην παρέα του? Πάντως αν σε έχει δεν θα πρέπει να κάνεις τις ίδιες μαλακίες γιατί περί μαλακιών πρόκειται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε ελεύθερα τα δικά σας σχόλια!